- Ylläpitosopimus
- Tarkoituksena varmistaa ohjelmistojen kehitystyö sekä uusien versioiden saatavuus. Kehitämme ohjelmistojamme jatkuvasti mm. asiakkailtamme tulevan palautteen perusteella. Myös lait ja asetukset aiheuttavat muutostarpeita.
- Päivitykset
- Ohjelmistoihin tehdään tarvittavia, pieniä päivityksiä säännöllisesti ja uusin versio on aina asiakkaan käytössä pilvipalvelussa. Vuosittain ohjelmistoista ajetaan laajemmin päivitetty versio, jolla varmistetaan uusien tai päivitettyjen ominaisuuksien saatavuus kaikille asiakkaille.
- Koulutus
- Ohjelmistot ovat helppokäyttöisiä ja asiakkaat pystyvät ottamaan ne itsenäisesti käyttöön muutamissa minuuteissa. Tarvittaessa tarjoamme ohjelmistoihin asiakaskohtaista koulutusta etäyhteyden avulla.
Palvelemme asiakkaitamme kehittämällä ohjelmistoja jatkuvasti vastaamaan modernin isännöinnin, kiinteistöhuollon ja palkanlaskennan tarpeisiin. Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, jotta ohjelmistoissa on juuri oikeat toiminnallisuudet ja käyttöliittymä on helppo ja käyttäjäystävällinen.
Tukinumeromme palvelee arkisin
Annamme asiakkaillemme puhelimitse käyttötukea ja etäneuvontaa. Tarvittaessa otamme etäyhteyden TeamViewerin kautta.
Soita tukinumeroomme
Ma-pe klo 8-16
(1,99 € / min + pvm)